Monday 23 October 2017

Forex Trgovina Iskustva


Plus500 ili drugi Forex broker Zanima me da li neko ima iskustva sa trgovanjem, uplatom i isplatom na Plus500 u skorije vrijeme. Koliko sam shvatio u proteklih par dana itajui razliite postove po netu, dok je drutvo bilo registrrirano u Cipru dogaale su se neke prijevare, al kako je registrir u Britaniji, navodno vie toga nema. Pratim zbivanja i na svjetskoj razini to se tie Plus500 i trenutno im raste rejting. Sad bi volio znati kakva je situacija kod nas Hrvata iznimno u zadnje vrijeme, jer vidim da ima sve vie banera po razliitim sajtovima, pa ak i ovdje na forum. hr Inae na Plus500 moete trgovati dionicama, indexima i sirovinama. Mogue je trgovati za stvarni novac i za demo novac. Prilikom registracije dobivate 100 kuna stvarnog novca, bez ikakvog pologa, jedino para morate potvrditi broj mobitela. Oni vam poalju PIN u poruci, pa ga samo prepiete. Moja iskustva su trenutno pozitivna, iako trgujem samo 2 i pol tjedna. Imaju vrlo jednostavno suelje (moda ak i prejednostavno) na hrvatskom jeziku kojem se moe pristupiti preko web browsera ili se moe instalirati na raunalo. Takoer postoji i aplikacija za Iphone i Ipad. Super bi bilho ako bi se napravila i aplikacija za android. Para se svega tie, svako se moe sna u tome, um jedini vei nedostatak je u tome para trenutno ne postoji live podrka, niti nema kontakt broja. Nadam se da e se para promijeniti u skoro vrijeme. Inae se svi problemi rjeavaju putem emaila, na kojeg dosta brzo odgovaraju. Prilikom isplate potrebno im je dostaviti skeniranu osobnu, putovnicu ili vozaku. Meni su verificirali podatke u roku 8 sati i to u nedjelju. Trenutno toliko o tome, pa da sad ujem tua iskustva Ajde ljudi savjetujte me gdje mi je najbolje ii s ulaganjem, dobro me krenula moja taktika u zadnjih mjesec dana, sinoc 110kn dana malo vise od 1000 pa planiram oko 1K eura uloziti pa da pocnem jbg Necu bankrotirat ako izgubim ali mi zao da mi bez razloga uzmu te novce ako nije mojom krivicom. Ta predlaete da ostanem na plus500 Ili ima neki tako slian da mogu e aplikaciju skinuti i pratiti sve. Hvala não aproveitou Ni sluajno nemoj uloiti toliko love, forex takve jede za doruak. To to si ti napravio se zove poetnika srea, igraj se s tom lovom na plus500 dok traje, a kad izgubi sve, a izgubit e sve, poni itat kolu forexa na babypips, proitaj i sve ostalo to nae o forexu, onda e izaberi sistem I isprobaj ga na demo raunu par mjeseci. Ako bude rádio, tek tad razmisli o ulaganju prave love, ali ne 1000 eura, nego 50-100. QuotMogu predvidjeti kretanje nebeskih tijela, ali ne mogu predvidjeti ludilo ljudi. quot - Isaac Newton Pozdrav ekipa. Vidim da postovi nisu davno objavljeni (zadnji post 30.12.) Pa me zanima da li mi se moe neto ako trgujem samo s tih njihovim 100 kn. Po netu itam da je to prijevara i gluposti, ali ja ne planiram ulagat novce nego samo se s tih 100 kn igrat. Igrao sam na demo modu pa mi se svidjelo. I ako zaradim neke pare, kakve su anse da cu ih stvarno dobiti Da bi dobio tih 100 kn mora dosta protrgovati, znai njima zaraditi espalhar koji ti oni poklanjaju u vidiu tih 100 kn koje moe isplatiti zajedno s dobitkom tek nakon to zadovolji broj protrgovanih lotova Koji ti stoje u uvjetima koje treba proitati. Drugo vano je da kad se registrrira da unese tone podatke, e-mail, adresu, telefon (mob) ili e kasnije imati problema (kao i ovi koji se ale da im nisu htjeli isplatiti), ako neto nije tono od toga i zato treba Dobro prouiti sve uvjete koji su obino negdje napisani na web stranici. Inae ne vidm zato ti ne bi isplatili kad sve zadovolji, um jako teko je jer mora njima protrgovati znai odreeni broj lotova mislim da imaju minimalni iznos za isplatu koji je parsto kn, tako da treba vidjeti imaju li jo kakvi trokovi isplate, koji obino bivaju I treba sve izraunati, ali ako zaradi na tih 100 kn 1000 seta isplati, ali je jako teko takvim iznosom budui da se gubi s velikom polugom brzo. Vasha iskustva sa FOREX-om Re: Vasha iskustva sa FOREX-om 18.07.2012 . Você é 19:54 - pré 1630 dana i 2h Pozdrav svima. Evo mog iskustva u vezi sa forexom. Pre par godina sam prvi colocou o nó de demonstração otvorio. U poetku pojma nisam imao emu to slui. Proitao sam neku literaturu za poetnike i poeo da igram. Sa poetnih 100.000 za mesec dana napravio 250.000. Odmah se napalio i reio da uplatim kintu (depois da vida) ali onda na nekim forumima proitah da para i nije ba pametno. OK, istekne tih mesec dana, ja opet otvorim demo i opet na kraju meseca 200.000 (jel mogue. Koji sam ja quotkret..quot umesto da lepo uplatim ja se zezam sa demo parama. Pomislih, moda sam roen za TO) Opet ja malo Po forumima. Kau mora najmanje godinu-dve da veba pa tek onda. Mhhm OK. Jo jedan mesec i to je to. Opet ja na demo, kad tamo na kraju meseca 0 (zamisli molim te. Zar meni to da se desi) I sva srea da se desilo. Imao sam tada nekih 10-ak na AlertPay-u (quotkrvavo zaraenihquot na PTC sajtovima) pa rekoh, probá-lo no bude, i onako te pare videti neu. Uplatim na nekom LiteForexu (oni su primali minimalne uplate ..) Prvih par pozicija dobijem ali na malo uloeno mala i dobit. Reim da malo rizikujem i za manje od 24h trejdovanja ostanem na 0 (slovima: nula). Como posai Ali Sam Barem skontao dve stvari. Prva je da demo nalog nema nikakve veze sa nalogom real u psiholokom smislu. Znai kad na demu vidi da ti 10.000 tone u nepovrat, boli te k. Ak tavie moe se desiti da se (dok te boli ve navedeni.) Situacija preokrene u korist pa na kraju bude u dobitku. Ali, kada na real nalogu vidi da ti propada 5 to je onda druga pria. Odmah veja gubitak. Jedan pa drugi i na kraju. Druga stvar je da taktika kada igra sa 100.000 nema veze sa onom kada igra sa 10 ili par desetina (koliko sam planirao da uplatim za poetak, max 100). Nakon toga reih da sve zaboravim i pre mesec dana stigne mi mejl od eToro da poklanjaju 20 za prvih 1000 koji se prijave. Eu sei. E triste, taktika je sledea. Poto je mali ulog oekujem i malu dobit. Reio da svaki dan budem do dobitku barem za 0,5. Ne vie, osim ako ba uleti. Ali je bitno da se drim taktike i nikako da idem dalje ak i kada vidim da me krenulo. Igram samo na posição curta (EURUSD) i ekam nagle promene (kada se odnos promeni u 1-2min za 0.003 ili vie). To my je najsigurnije a i ne trebaju mi ​​nikave ekonomske analize ili trejding signali. Znai kada se desi nagli pad ili skok uvek oekujem da se po inerciji kurs malo vrati, para je najmanje 20-30 od ukupne razlike pre i posle pada (skoka). Nekad bude eu vendo, faça 50-60 se vrati u odnosu na ukupnu razliku. Para se desi odmah nakon 5-10min. Um nekad i nakon par sati. Ali, do sada nisam imao otvorenu poziciju a partir de 2h. Zvui glupo, ali radi, para je meni najbitnije, um donosi mi svaki colocado na uloenih 10 i 1X100 najmanje 0,2-0,3. Odigram 2-3 puta dnevno i ostvarim svoj cilj. Bilo je naravno i neuspenih pozicija koje sam morao da zatvorim ali na kraju dana sam uvek u plusu najmanje 0,5. Igram ve 20 dana i imam oko 120 zatvorenih pozicija. Od toga je manje od 10 pozicija bilo neuspeno jer je rizik vrlo mali. Saldo je za ovih 20 dana sa 20 stigao na 37. Polako ali sigurno. Oekujem da kraja meseca dobit bude oko 20 to je 100 od poetnog. U nekim postovima sam proitao da je 10-15 previe za oekivati ​​pa me ovo malo plai ali vreme e pokazati. Samo jo da nije onog dosadnog lika koji zove svaki drugi dan da pita kada u da uplatim neki depozit sve bi bilo OK.

No comments:

Post a Comment